افزایش کاربران اینترنت فرصت های جدید بازاریابی
افزایش کاربران اینترنت فرصت های جدید بازاریابی فیس بوک در آماری جدید اعلام کرد در ابتدای سال 2016 ، 3.2 میلیارد نفر در دنیا کاربر اینترنت وجود دارند ، این آمار نشان می دهد بیش از 43 % مردم دنیا کاربر اینترنت هستند ، این آمار را اگر محدود به ایران کنیم با توجه به آمار های غیر رسمی نزدیک به 45 میلیون ایرانی از طرق مختلف از اینترنت استفاده می کنند.
بیشترین استفاده ایرانیان از اینترنت مربوط به شبکه های اجتماعی می شود ، در این میان دو ابزار تلگرام و اینستاگرام از محبوبیت بالاتری برخوردارند به طوری که حدود 20 میلیون ایرانی عضو تلگرام و 5 میلیون نفر عضو اینستاگرام هستند ، این حجم بالای کاربران ایرانی اینترنت و شبکه های اجتماعی بازار تبلیغات در این محیط ها  حسابی گرم کرده است.
بسیاری از شرکت ها و بنگاه های اقتصادی اقدام به ایجاد صفحات در این شبکه ها نموده اند تا با معرفی محصولات و خدمات خود ، به کسب و کار های خود رونق بخشند. بازاریابی در این محیط ها با توجه حجم بالای مخاطب بسیار جذاب و پر سود به نظر می رسد ، معرفی محصول و خدمات در این شبکه ها با بازدید بیشتری همراه بوده و سبب شده این نوع تبلیغات به بخش مهمی از سیاست های بازاریابی شرکت ها بدل شود ، اما این گونه از تبلیغات ممکن است معضلاتی هم به همراه داشته باشد ، جذب کاربران و افزایش تعداد اعضای صفحات ، باعث ایجاد بازارهای کاذب از جمله بازارخرید و فروش اعضا و فالوور شده است به طوری که یکی از مدیران یک صفحه پرطرفدار در تلگرام اعلام کرد ماهیانه 100 میلیون تومان از این نوع تبلیغات در آمد کسب می کند! از طرف دیگری چون نظارت خاصی بر محتویات و نوع تبلیغات و محصولات ارائه شده در این نوع شبکه ها وجود ندارد می تواند باعث افزایش فروش کالاها و خدمات غیر مفید و حتی مضر گردد.

ورود به این شبکه ها و گسترش کسب و کار در آن از سویی می تواند برای صاحبان کسب و کار مفید باشد و از سوی دیگر به دلیل عدم نظارت بر استاندارد بودن خدمات ارائه شده می تواند نگرانی هایی را برای مخاطبان و مصرف کنندگان به همراه داشته باشد.
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید