عرضه اولیه شاروم
عرضه اولیه شاروم 
برای عرضه اولیه  شاروم چقدر نقدینگی لازم است؟

روز سه شنبه شرکت پتروشیمی ارومیه ۸۴ میلیون سهم خود را از طریق عرضه اولیه و با نماد «شاروم» وارد بورس می‌کند. حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای آن ۲۵،۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.
برای عرضه اولیه "شاروم" چقدر نقدینگی لازم است؟

بر اساس اعلام شرکت فرابورس ایران، روز سه شنبه (‌ 14 مرداد)‌ شرکت پتروشیمی ارومیه ۸۴ میلیون سهم خود (معادل ۱۵ درصد از کل سهام شرکت) را از طریق عرضه اولیه و با نماد «شاروم» وارد بورس می‌کند.

بر این اساس در روز سه شنبه، هر کد حقیقی و حقوقی می‌تواند حداکثر ۴۰ سهم در بازه قیمتی ۶۲۰ تا ۶۳۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد که حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای آن ۲۵،۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

درصورت استقبال  4 تا 5.5 میلیون نفر: تعداد 15 تا 21 سهم به هر کد(حدود 10 هزار تا 13 هزار تومان)

ساعت ثبت سفارش: سه شنبه 99/05/14 ساعت 13 تا 17

علت در نظر گرفتن 4 تا 5.5 میلیون نفر: در نظر گرفتن اختلالات سامانه های معاملاتی، احتمال کاهش مشارکت بدلیل کوچکی سهم و پر نکردن حجم مبنا، یا بالعکس، حضور بیشتر سهامداران جدید در این مدت باشد.


تاریخ عرضه اولیه شاروم مشخص شد.


تاریخ عرضه اولیه شاروم

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره عرضه اولیه شرکت پتروشیمی ارومیه با نماد شاروم در روز سه شنبه مورخ 1399/05/14 در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.در ادامه مطلب با جزییات عرضه اولیه شاروم با ما همراه باشید.

تاریخ عرضه اولیه شاروم

به گزارش پرشین بورس و بر اساس اطلاعیه منتشره عرضه اولیه شرکت پتروشیمی ارومیه با نماد شاروم در روز سه شنبه مورخ 1399/05/14 در بازار سرمایه ایران صورت میگیرد.

تاریخ و دوره ثبت سفارش روز سه شنیه  مورخ 1399/05/14 از ساعت 13:00 تا 17:00 و تاریخ تخصیص سهام در روز چهارشنبه مورخ 1399/05/15 میباشد.همچنین تاریخ شروع معاملات ثانویه نماد از روز یکشنبه مورخ 1399/05/19 میباشد.

 

تاریخ عرضه اولیه شاروم

 

به گزارش پرشین بورس ، شرکت پتروشیمی ارومیه  با نماد شاروم و تعداد کل سهام 700.000.000 (هفتصد میلیون سهم ) و تعداد کل سهام قابل عرضه در عرضه اولیه به مقدار 105.000.000 میلیون سهم (15درصد کل سهام) با قیمت هر سهم 6200 تا 6300 ریال در سه شنبه مورخ 1399/05/14 عرضه اولیه خواهد شد.لازم به ذکر است فقط 84.000.000 میلیون سهم به افراد حقیقی اختصاص خواهد یافت و 21.000.000 میلیون سهم نیز به صندوق های سرمایه گذاری اختصاص داده خواهد شد.

براساس اطلاعیه مندرجه , حداکثر سهام قابل خرید برای هر شخص حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه شاروم ، 40 سهم خواهد بود که با فرض سقف قیمتی برای این عرضه و تعلق 40 سهم به هر کد مبلغ  252.000 ریال برای شرکت در عرضه اولیه شاروم مورد نیاز خواهد بود.

متعهدین خرید و سقف تعهد خرید

شرکت سرمایه گذاری مدبران اقتصاد (سهامی خاص) به میزان 33/33 درصد و شرکت مدیریت توسعه سرمایه گروه پتروشیمی ایرانیان (سهامی خاص) به میزان 16.67 از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه

 

مبلغ تقریبی مورد نیاز برای مشارکت در عرضه اولیه شاروم

 

-با فرض مشارکت 5.3 میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد 15 سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ 94500 ریال نیاز خواهد بود.

-با فرض مشارکت 6.0 میلیون کد معاملاتی مقدار سهام تخصیص یافته به هر کد به تعداد 14 سهم خواهد بود که در سقف قیمتی مبلغ 88200 ریال نیاز خواهد بود.

 

مشخصات عرضه به صندوق ها در روز پس از عرضه اولیه

عرضه سهام به صندوق های سرمایه گذاری مطابق اطلاعیه ای که متعاقبا منتشر خواهد شد در روز یک شنبه مورخ 1399/05/19 با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت میپذیرد.

عرضه اولیه "شاروم1 "

زمان ثبت سفارش سه شنبه مورخ 1399/05/14 از ساعت 13 تا 17 می باشد.کف قیمت 6,200ریال و سقف قیمت 6,300ریال می باشد. حداکثرسهام قابل خریداری تعداد 40 سهم و حداکثر مبلغ خرید: 252,914 ریال می باشد.چهارشنبه مورخ 1399/05/15 سهام شرکت پتروشیمی ارومیه (شاروم 1) به روش ثبت سفارش عرضه می شود،جهت ثبت سفارش از بخش عرضه اولیه/ثبت پیش نویس اقدام نمایید. (خواهشمند است به دلیل ترافیک واریز آنی در روزهای عرضه اولیه ، از امروز اقدام به شارژ حساب خود نمایید)
1399/05/13 10:02:29
در خصوص آغاز سفارش گیری و انجام معاملات دربازارهای فرابورس ایران

به اطلاع می رساند؛ آغاز دوره سفارش گیری در بازارهای فرابورس ایران از ساعت 10:20 به مدت 15 دقیقه و شروع معاملات راس ساعت 10:35 خواهد بود. سهامدان محترم در صورت تمایل می توانند نسبت به اصلاح سفارشات خود در مدت زمان سفارش گیری اقدام نمایند. لازم به تاکید است معاملات صورت گرفته قبل از ساعت 10:35 مورد تایید قرار نخواهد گرفت. شرکت فرابورس ایران
1399/05/13 10:14:50
عرضه اولیه " امین1"

چهارشنبه مورخ 1399/05/15 سهام شرکت تامین سرمایه امین (امین1) به روش ثبت سفارش عرضه می شود، کف قیمت 9,800ریال و سقف قیمت 10,400ریال می باشد. حداکثرسهام قابل خریداری تعداد 300 سهم و حداکثر مبلغ خرید: 3,131,577 ریال میباشد. کاربران گرامی می توانید جهت ثبت سفارش از بخش عرضه اولیه/ثبت پیش نویس اقدام نمایید. (خواهشمند است به دلیل ترافیک واریز آنی در روزهای عرضه اولیه ، از امروز اقدام به شارژ حساب خود نمایید)



عرضه اولیه "شاروم1 "

زمان ثبت سفارش سه شنبه مورخ 1399/05/14 از ساعت 13 تا 17 می باشد.کف قیمت 6,200ریال و سقف قیمت 6,300ریال می باشد. حداکثرسهام قابل خریداری تعداد 40 سهم و حداکثر مبلغ خرید: 252,914 ریال می باشد.چهارشنبه مورخ 1399/05/15 سهام شرکت پتروشیمی ارومیه (شاروم 1) به روش ثبت سفارش عرضه می شود،جهت ثبت سفارش از بخش عرضه اولیه/ثبت پیش نویس اقدام نمایید. (خواهشمند است به دلیل ترافیک واریز آنی در روزهای عرضه اولیه ، از امروز اقدام به شارژ حساب خود نمایید)
1399/05/13 10:02:29

چوب حراج بر شاروم در بورس

سینا سلیمانی -کارشناس بازار سرمایه

درباره عرضه اولیه ارومیه پترول اول تصور من این بود که با مارکت ۴۵۰۰ میلیارد تومانی عرضه خواهد شد، اما گویا ۴۵۰ میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است!!! نه به عرضه غزر نه به عرضه ارومیه! شرکتی که امسال حدود ۲۰۰ میلیارد تومان فروش خواهد داشت، طرح توسعه‌ای دارد، افزایش سرمایه دارد، یک مقدار این ارزش برای عرضه عجیب هست!! نمیدانم چه اشکالی در زیر مجموعه‌های پترول هست که انقدر ارزون واگذار میشوند، گچساران، مدبران، ارومیه!! این شرکت حداقل ۱۰۰۰-۱۲۰۰ میلیارد تومان در بازار نرخ خواهد خورد و بنظر من تا ۳۰۰۰-۳۵۰۰ میلیارد تومان هم طی یکسال آینده رشد خواهد کرد! این شرکت هم اسکیل شبصیر هست! حالا اینکه چرا دارد ۴۵۰ میلیارد تومان عرضه می‌شود جای سوال است!

سینا-سلیمانی

    اخبار روز اخبار بورس قیمت دلار امروز

    قیمت دلار و یورو امروز (۹۹/۰۵/۱۳)
    همه چیز درباره تولید خودروی ارزان / آیا حذف پراید اشتباه بود؟
    پس انداز خود را کجا سرمایه‌گذاری کنیم؟

ارومیه امسال حدود ۶۰ میلیارد تومان سود خالص دارد، فقط کافی است به رشد نرخ فروش آن توجه شود! با نسبت P/E ۵ هم در نظر بگیریم ۳۰۰ میلیارد تومان باید مارکت بخورد! الان اصلا در بازار P/E ۵ نداریم چون کف P/E بازار ۱۰ هست! چطوری سهمی با این نرخ رشد و این سرمایه و این وضعیت سودآوری رو با P/E زیر ۱۰ دارن عرضه می‌کنند؟!

کدام عرضه اولیه طی یکسال اخیر با P/E زیر ۱۰ بوده که ارومیه هست؟!

شاروم

اگر بخواهم خیلی ساده و بازاری حداقل ارزش ارومیه رو محاسبه می‌کنم که همه دوستان متوجه شوند:

ارومیه تا تیر ماه حدود ۵۵ میلیارد تومان فروش داشته است و تقریبا هر ماه ۱۴.۸ میلیارد تومان فروش محقق کرده است بنابراین خیلی ساده و با فرض تداوم همین روند فعلی فروش، امسال ۱۷۷ میلیارد تومان فروش خواهد داشت که اگر دقیق تر و با احتساب رشد فروش بیان کنیم حدود ۲۰۰ میلیارد تومان فروش ثبت خواهد کرد. پس تا اینجا نسبت P/S شرکت با توجه به مارکت ۴۵۰ میلیارد تومانی عرضه اولیه حدود ۲-۲.۵ واحد می‌شود که ما اصلا همچین رقمی در بازار نداریم!!!

سود خالص تحلیلی ارومیه امسال حدود ۶۰ تا ۷۰ میلیارد تومان هست که این رقم در سال بعد حداقل ۱۲۰ میلیارد تومان سود خالص خواهد بود.

مارجین خالص شرکت حدود ۲۲٪ است بنابراین سود خالص امسال شرکت حداقل ۴۵-۵۰ میلیارد تومان خواهد شد ( خیلی ساده و آماتوری با فرض اینکه مارجین شرکت ثابت شود و روند فروش شرکت هم همانطوری باشد که ماه‌های قبل بوده است و این نرخ رشد دلار و رشد فروش و... را اصلا لحاظ نکنیم )

بنابراین بر اساس این سود خالص و ارزش ۴۵۰ میلیارد تومانی عرضه، نسبت P/E سهم می‌شود حدود ۱۰ واحد که در مقایسه با عرضه‌های قبلی که با نسبت‌های P/E عجیب عرضه شدند، غیر منطقی است!!

همه ما میدانیم که برای ارزشگذاری به روش DCF، باید ارزش روز جریانات نقد آتی شرکت تنزیل شود و به ارزش روز شرکت اضافه شود. بنابراین این رقم ۵۰۰ میلیارد تومان ( با در نظر گرفتن P/E ۱۰ واحدی ) تایم پریود هایی که در روش‌های FCFF و FCFE استفاده می‌شود معمولا ۳ سال آینده و ۵ سال آینده است. بنابراین این ۴۵-۵۰ میلیارد تومان کف سود خالص شرکت و با لحاظ P/E ۱۰ واحدی ارزش ۵۰۰ میلیارد تومانی برای ارومیه، ارزش واقعی شرکت نیست و فاصله بسیار زیادی تا ارزش واقعی دارد!!

از طرفی طرح شرکت دوتا ویژگی مهم دارد که در ارزشگذاری آن به شدت موثر است، اول اینکه شرکت طرح توسعه دارد که فیوچر کش فلوی شرکت رو بطور جدی تحت تاثییر قرار می‌دهد، دوم نرخ رشد شرکت بالا است یا اصطلاحا شرکت رشدی و اهرمی است!!

من سعی کردم خیلی ساده بیان کنم که قابل فهم باشد اما چون خودم روی ارزشگذاری این شرکت برای محاسبه NAV پترول کار کردم، نظرم این است که این شرکت حداقل ۱۰۰۰-۱۲۰۰ میلیارد باید عرضه شود و تا ۳۰۰۰ میلیارد تومان رشد خواهد کرد.

فقط کافی است یک مقایسه ساده با دیگر واحدهای پتروشیمی داشته باشیم.

شبصیر سال ۹۸ در سطح ۷۰۰ میلیارد تومان فروش داشته است و ۱۰۰ میلیارد تومان سود خالص.

پتروشیمی ارومیه امسال ۲۰۰ میلیارد تومان فروش دارد و ۵۰ میلیارد تومان سود خالص.

در بحث فروش، وضعیت شبصیر بهتر است و در بحث مارجین ارومیه وضعیتی بهتری دارد
نویسنده: سینا سلیمانی


چهارشنبه ۱۵ مرداد انجام می‌شود
عرضه اولیه «شاروم» در فرابورس
عرضه اولیه «شاروم» در فرابورس

سهام شرکت پتروشیمی ارومیه، روز چهارشنبه (۱۵ مرداد) در فرابورس عرضه می‌شود. بازه قیمت هر سهم بین ۶۲۰۰ تا ۶۳۰۰ ریال است.

به گزارش صدای بورس، روز چهارشنبه (۱۵ مرداد)  تعداد ۱۰۵،۰۰۰،۰۰۰‌ سهم (معادل ۱۵ درصد) از  ۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰ سهم شرکت پتروشیمی ارومیه با نماد «شاروم» در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه می‌شود.

حداکثر سهمی که به هر کد بورسی تعلق می‌گیرد، ۴۰ سهم و دامنه قیمت نیز بین ۶۲۰۰ تا ۶۳۰۰ ریال است.

بازه قیمت هر سهم بین ۶۲۰۰ تا ۶۳۰۰ ریال است.

زمان ثبت سفارش این سهام روز سه‌شنبه ۱۴ مرداد از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۷:۰۰ است.

عرضه اولیه پتروشیمی ارومیه (شاروم) قطعی شد
سیگنال    
12 مرداد 99
13:29
عرضه اولیه پتروشیمی ارومیه (شاروم) قطعی شد
خلاصه اخبار

این هفته 105 میلیون سهم از سهام شرکت پتروشیمی ارومیه با نماد “شاروم” به عنوان دویست و بیست و یکمین نماد در فرابورس ایران عرضه اولیه خواهد شد.

بنا به اطلاعیه ناظر بازار، سه شنبه و چهارشنبه این هفته 105 میلیون سهم از سهام شرکت پتروشیمی ارومیه با نماد “شاروم” به عنوان دویست و بیست و یکمین نماد در فرابورس ایران عرضه اولیه خواهد شد.

از این تعداد، 84 میلیون سهم برای عرضه به عموم در نظر گرفته شده است و حداکثر سهام قابل خریداری برای هر شخص 40 عدد می‌باشد. با توجه به این سهمیه و بازه قیمتی 6200 تا 6300 ریالی؛ برای این عرضه اولیه، حداکثر نقدینگی مورد نیاز 26 هزار تومان خواهد بود.

ثبت سفارش این عرضه اولیه روز سه شنبه 14 مرداد از ساعت 13 الی 17 انجام می‌شود. دقت کنید که بعد از اتمام بازه ثبت سفارش در روز سه شنبه دیگر امکان شرکت کردن در این عرضه اولیه را نخواهید داشت. فرآیند تخصیص سهام برای این عرضه اولیه روز چهارشنبه انجام می‌شود و سهام آن از روز یکشنبه 19 مرداد قابل معامله خواهند بود.

در صورت مشارکت 4.5 تا 5.5 میلیون نفری در این عرضه اولیه، پیش بینی می شود که به هر متقاضی بین 15 الی 18 سهم اختصاص پیدا کند. البته با توجه به نقدینگی کمی که این عرضه اولیه نیاز دارد احتمال کاهش سطح مشارکت وجود دارد.
عرضه اولیه پتروشیمی ارومیه (شاروم) قطعی شد

توجه داشته باشید که این اعداد بر اساس پیش بینی ها و به صورت حدودی ذکر شده‌اند و در زمان ثبت سفارش آفلاین موجودی خود را کمی بیشتر از این اعداد در نظر بگیرید.

 شاروم، زملارد و گدنا
دنیای اقتصاد- امیرعباس کلهر : چهارم مردادماه بود که معاون بازار شرکت فرابورس درباره آخرین وضعیت عرضه اولیه شرکت‌ها در فرابورس بیان کرد که چهار شرکت برای عرضه اولیه سهام در بازار‌ دوم، درج نماد شده‌اند که شامل شرکت‌های کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، توسعه مسیر برق گیلان، پتروشیمی ارومیه و تهیه و توزیع غذا دنا آفرین فدک می‌شوند. هفته گذشته از بین شرکت‌هایی که معاون بازار شرکت فرابورس از آنها نام برد، توسعه مسیر برق گیلان با نماد بگیلان عرضه اولیه شد و بعد از آن‌هم نوبت به زر ماکارون رسید که بعد از دو بار لغو عرضه اولیه بالاخره با حواشی زیادی که داشت عرضه شد.

حالا این‌طور که از شواهد و قراین برمی‌آید در طول این هفته ممکن است چند عرضه اولیه داشته باشیم. مخصوصا با توجه به صحبت‌های هفته گذشته رئیس دولت که دستگاه‌های دولتی را موظف کرد در واگذاری سهام کارخانه‌ها و دارایی‌های خود، عجله کنند و همچنین درخواست او از وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر اینکه واگذاری بخشی از سهام دولت در بورس را به‌طور منظم و مستمر و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده ادامه دهد. عرضه‌های اولیه با پتروشیمی ارومیه شروع شده است و البته آخر هفته گذشته معاون شرکت‌ها و قیمت‌گذاری بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که با توجه به مصوبه هیات واگذاری و دستور وزیر امور اقتصاد و دارایی، ۱۸ شرکت که شامل سه هلدینگ تخصصی نیروگاهی می‌شود، تا آخر سال در بورس یا فرابورس عرضه اولیه خواهند شد و همچنین ۱۳ بنگاه دیگر در قالب ETF واگذار می‌شوند. حالا که عرضه اولیه نماد شاروم یا همان شرکت پتروشیمی ارومیه که ۳۰ تیرماه امسال در فهرست نمادهای فرابورس درج شده قرار است این هفته انجام شود، درصد عرضه شرکت‌های کشاورزی و دامپروری ملارد شیر و تهیه و توزیع غذا دنا آفرین فدک بالاتر می‌رود و ممکن است از گزینه‌های محتمل عرضه اولیه بعدی باشند.
شاروم

پتروشیمی ارومیه، شرکتی است که ارزش‌گذاری‌اش به فرابورس رسیده و در حال حاضر هم در سامانه کدال قابل مشاهده است. از نکاتی که درباره شرکت پتروشیمی ارومیه باید مدنظر داشته باشید این است که این شرکت یکی از شرکت‌های زیرمجموعه پترول است که سه محصول کریستال ملامین، سولفات آمونیوم و اسیدسولفوریک را تولید می‌کند. همچنین این شرکت مدعی است که نخستین تولیدکننده کریستال ملامین در ایران و دومین تولیدکننده بزرگ این محصول در کشور است. مساله دیگر هم این است که شرکت پتروشیمی ارومیه با سرمایه ۷۰ میلیاردتومانی فعالیت می‌کند و سهامدار عمده آن شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با مالکیت ۷/ ۹۳ درصد سهام است و البته ۶ درصد از سهام این شرکت هم در اختیار شرکت کارگزاری سهام عدالت است. در جریان باشید که این شرکت با نماد شاروم در گروه محصولات شیمیایی و زیرگروه تولید کود و ترکیبات نیتروژن قرار است عرضه شود. حجم تولید این شرکت در سال گذشته حدود ۱۲۵ هزار تن بوده است. اما سهامداران شرکت پتروشیمی ارومیه چه شرکت‌هایی هستند؟ ۵/ ۵۵ درصد از سهام این شرکت متعلق به شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان است که این شرکت با نماد پترول در بورس عرضه شده است.
زملارد

شرکت‌های کشاورزی و دامپروری ملارد شیر جزو واحدهای فرعی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین و واحد تجاری و نهایی گروه، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی یا همان شستا است. دارایی‌های ثابت مشهود این شرکت شامل ۱۲ درصد ماشین‌آلات، ۲۱ درصد تاسیسات، ۶۳ درصد زمین و ساختمان است که ۴ درصد هم به سایر اختصاص داده‌اند. این شرکت از شرکت‌های گروه زراعت و خدمات وابسته در بازار دوم فرابورس ایران است که هم‌گروهی‌های خوبی مثل زکوثر، تلیسه، آبین، زشریف، زبینا، زقیام، زشگزا، زپارس، زکشت، زگلدشت و سیمرغ دارد.
گدنا

شرکت تهیه و توزیع غذای دنا آفرین فدک که با نماد گدنا در بورس قرار است عرضه شود، در گروه هتل و رستوران ثبت شده است. این شرکت در زمینه کترینگ ریلی فعال است. کترینگ دونا حاصل جذب سرمایه‌گذار مستقیم خارجی گروه دون هاوزر از اتریش با مشارکت ۵۰ درصدی گروه ارزش‌آفرینان فدک (گروه اقتصادی فدک) از ایران است. شرکت دون هاوزر، شرکت ارزش‌آفرینان فدک، کریستین هوبل، وحید رضا باقری، محسن فاتحی زاده و شرکت ریل پرواز تندر جزو سهامداران این شرکت هستند. جدا از این سه شرکت در ماه‌های آینده عرضه‌‌های اولیه زیادی در صف حضور در بورس قرار دارند. تا اینجای کار قرار است ۲۰ شرکت بنیاد مستضعفان در بورس عرضه شوند و با حضور ۱۲ شرکت دیگر هم در بورس موافقت شده و در نوبت عرضه قرار می‌گیرند. همچنین نیروگاه هرمز بندرعباس هم در دستور کار است که در بورس عرضه شود.

0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید