۶ راه برای کسب درآمد از طریق همکاری در فروش بدون سایت

کسب درآمد از طریق همکاری در فروش آیا برای کسب درآمد از طریق همکاری در فروش یا affiliate marketing باید سایت داشت؟ سئوالی بسیار مهم که می تواند تمام فعالیتهای ما در بیزینس همکاری در فروش را تحت تأثیر قرار دهد. همانطور که درباره سیستمهای همکاری در فروش و affiliate marketing می دانیم، این کسب و کار یکی از بهترین راههای کسب درآمد از اینترنت به شمار می رود.

پاسخ: خیر اما بهتر است داشته باشیم. دلیل اینکه می گویم بهتر است داشته باشیم، این است که سایت یا وبلاگ مانند داشتن دفتر کار در دنیای واقعی است. خب مسلماً یک وکیل بدون دفتر وکالت هم می تواند به پرونده های خود رسیدگی کرده و با مشتریان (موکلانش) در تماس باشد اما وجود دفتر کار باعث ایجاد نظم در کار وی می شود. دقیقاً شما بدون سایت یا وبلاگ هم می توانید درآمد داشته باشید اما وجود این سایت باعث ایجاد نظم می شود چرا که افرادی که از طریق یکی از لینکهای شما خریدی انجام داده اند، با بازگشت به سایت شما می توانند دوباره هم خرید کنند یا مثلاً با عضویت در خبرنامه سایت شما، می توانند برای همیشه با شما در تماس باشند. یعنی در واقع وجود سایت، این امکان را به شما میدهد که مشتری خود را تبدیل به یک مشتری دائمی کنید و این بزرگترین مزیت وجود سایت است.



راههای کسب درآمد از طریق همکاری در فروش بدون داشتن سایت

هدف از هر کسب و کاری، فروش خدمات یا محصولاتی خاص برای کسب درآمد و حصول سود است. می خواهیم چند روش را نام ببریم که بوسیله آنها می توان از طریق همکاری در فروش پول درآورد البته بدون سایت.

در فرومهای مرتبط با محصول خود فعالیت کنید

فروم ها و تالارهای گفتگوی پارسی بسیاری وجود دارند. کافیست در بحثهای مرتبط با محصول یا سرویس خود در این فرومها شرکت کنید و لینک محصول خود را در امضا یا متن پستهای خود قرار دهید. البته در این مورد حتماً به قوانین فروم توجه داشته باشید تا مدیر فروم شما را حذف نکند.
درج نظر در وبلاگ ها و سایت ها

در موتورهای جستجو، موضوع مرتبط با محصول یا سرویس خود را جستجو کرده و وارد سایتها و وبلاگهای ظاهر شده در نتایج جستجو شوید. سپس به درج نظر در آنها پرداخته و در قسمت آدرس سایت در فرم نظردهی، لینک محصول یا سرویس خود را قرار دهید.
ایمیل بفرستید

به دوستان خود ایمیل بفرستید و در آن درباره موضوع مربوط به محصول یا سرویس خود توضیح داده و لینکی هم به صفحه محصول قرار دهید. در این مورد توجه داشته باشید که هرگز اسپم ارسال نکنید. برای آشنایی با اسپم و چیستی آن، گشتی در همین بلاگ بزنید.
تبلیغ کنید

برای محصول یا سرویس مورد نظر خود بنر طراحی کرده (البته معمولاً در سیستمهای همکاری در فروش، هر محصول بنر خاص خود را دارد) و آن را در سایتها یا وبلاگها قرار دهید. (دقت داشته باشید که اولویت با سایتها و وبلاگهای پربازدید است.) بنر را به صفحه محصول مورد نظرتان لینک کنید. می توانید با پیشنهاد پرداخت پول به مدیر سایت یا وبلاگ، احتمال پذیرش بنر خود را بالا ببرید.
آشنا شوید، اجازه بگیرید و بفروشید

دنیای اینترنت، پتانسیل بسیار بالایی در آشنا کردن افراد با یکدیگر دارد. می توانید در جوامع مجازی، فروم ها، اتاق های گفتگو (چت)، سایتها و وبلاگها با افراد مختلف آشنا شوید. با او رابطه بسازید و در زمانی که احساس می کنید با توجه به ویژگیهای شخصیتی او مناسب است، محصول یا سرویس خود را به او معرفی کنید. توجه داشته باشید بدون توجه به نتیجه این معرفی، رابطه خود را با وی ادامه دهید. و این را نیز به یاد داشته باشید: هر فرد می تواند دروازه آشنایی شما با افراد بسیار دیگر باشد که هر یک به نوعی مشتری شما هستند.

از روشهای سنتی تبلیغات بهره بگیرید

می توانید در دنیای واقعی با افراد آشنا شده و محصول خود را در زمان مناسب به آنها معرفی کنید. مثلاً وقتی می خواهید cd تناسب اندام بفروشید یا کمربند لاغری، بهترین مکان برای آشنایی با مشتریان احتمالی چنین محصولاتی، باشگاههای ورزشی است. در چنین اماکنی با افراد کارت ویزیت رد و بدل کنید، شماره تلفن آنها را بگیرید و پس از آشنایی و در زمانی که احساس میکنید مناسب این کار است، محصول خود را معرفی کنید.

همچنین می توانید تراکت توزیع کنید، در روزنامه آگهی بدهید، در پیکهای تبلیغاتی محلی آگهی بدهید و … . محصول خود را روی یک کاغذ شکیل معرفی کرده و کاغذ را در اماکن مرتبط با نوع محصول خود قرار دهید، مثلاً کاغذ درباره ی کرم مرطوب کننده را در آرایشگاه و … .



با انجام این روشها، می توانید بدون داشتن سایت از همکاری در فروش کسب درآمد نمایید.
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید