امروز مهلت نهایی ثبت نام رشته های بدون آزمون ارشد و دکتری دانشگاه الزهرا
امروز مهلت نهایی ثبت نام رشته های بدون آزمون ارشد و دکتری دانشگاه الزهرا
 مهلت تمدید شده برای ثبت نام رشته های بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد و همچنین مقطع دکتری بدون آزمون دانشگاه الزهرا برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ امروز پایان می‌یابد.

دانشگاه الزهرا اعلام کرده است که در راستای اجرای سیاست های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آئین نامه های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای سال تحصیلی۱۴۰۰-۱۴۰۱از بین دانشجویان متقاضی دانشجوی ارشد پذیرش می کند.

بر این اساس، برگزیدگان رتبه های اول تا ۱۵ مرحله نهایی المپیادهای علمی-دانشجویی برای ورود به همان رشته برگزیده یا رشته های مرتبط و یا اینکه رشته های معرفی شده دبیرخانه المپیاد می توانند در این فراخوان ثبت نام کنند.

دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که  پس از گذراندن ۶ نیم سال تحصیلی  به لحاظ میانگین کل جزو ۱۵ درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشد حداکثر در مدت ۸ نیم سال تحصیلی دانش آموخته شده باشند می توانند در این رشته ها شرکت کنند.

مدت مجاز برای دانشجویان تحصیل همزمان در دو رشته حداکثر ۱۰ نیم سال تحصیلی عنوان شده است و پذیرش برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفا برای یک بار امکان پذیر است.

متقاضیانی که با داشتن شرط دوم در فراخوان شرکت کنند باید تنها از میان دانش آموختگان دانشگاه های منتخب در اطلاعیه ای باشد که در سایت دانشگاه الزهرا قرار داده شده است.

چنانچه ظرفیت پذیرش بدون آزمون رشته ای با ۱۵ درصد برتر دانشجویان حائز شرایط تکمیل نشود صرفا تقاضای دانشجویان الزهرا با میانگین معدل کل ۱۰ درصد برتر بعدی در پایان شش نیم سال در صورت دارا بودن شرایط قابل قبول است.

شرایط ثبت نام در دوره های دکتری بدون آزمون

دانشگاه الزهرا اعلام کرد که براساس "آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دوره تحصیلی دکتری" وزارت علوم از بین دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد رشته های مرتبط برای دوره دکتری این دانشگاه دانشجو پذیرش می کند.

داشتن حداقل میانگین معدل ۱۶ برای دوره کارشناسی و معدل ۱۷ برای دوره کارشناسی ارشد، دانش آموختگی دوره کارشناسی ارشد از میان دانشگاه های معتبر  وزارت علوم، داشتن گواهی پذیرش یا چاپ حداقل یک مقاله علمی و پژوهشی در مجلات معتبر، ارائه درخواست توسط متقاضیان صرفا در یک رشته، طول تحصیل متقاضیان نباید بین از دو سال از فارغ التحصیلی گذشته باشد و اینکه در صورت پذیرش در دانشگاه الزهرا دانشجوی دکتری سایر دانشگاه های کشور نباشد از مهم ترین شرایط شرکت در فراخوان پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه الزهرا عنوان شده است.

متقاضیانی که فاقد مدرک زبان  هستند، می توانند در این فراخوان شرکت کنند اما در صورت پذیرش نهایی تا قبل از آزمون جامع دکتری باید مدرک زبان معتبر خود را اخذ کنند.

پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه الزهرا در رشته های "علوم اجتماعی و اقتصادی"، "علوم تربیتی و روانشناسی"، "علوم ریاضی"، "هنر"، "فنی و مهندسی"، "فیزیک و شیمی"، "ادبیات" و "الهیات" و "علوم زیستی" صورت می گیرد.

متقاضیان تا آخر وقت امروز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه گلستان دانشگاه الزهرا، نسبت به انجام ثبت نام و ارسال مدارک خود در فراخوان فوق اقدام کنند.
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید