تاریخ‌های مهم آزمون کارشناسی ارشد ۹۹
تاریخ‌های مهم آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

تاریخ‌های مهم آزمون کارشناسی ارشد ۹۹
 چهار روز تا برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ مانده است و داوطلبان باید ۳ تاریخ مهم را به یاد داشته باشند.

کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ با سه بازه زمانی تعویقی بالاخره روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مردادماه با رقابت ۶۹۴ هزار و ۴۱۷ نفر برگزار می شود.

ابتدا قرار بود این آزمون ۲ روزه برگزار شود اما به منظور مساعدت و همراهی بیشتر با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزه‌های برگزاری آزمون و همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه‌ها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، سازمان سنجش در راستای تدابیر اتخاذ شده جهت ارتقا ایمنی حوزه‌ها و به تبع آن داوطلبان اقدام به افزایش روزهای برگزاری آزمون از ۲ روز به سه روز کرد.

از این رو، آزمون رشته‌های امتحانی شناور (رشته‌های امتحانی دوم) از عصر روز پنج شنبه ۱۶ مردادماه به صبح روز شنبه ۱۸ مردادماه منتقل شده است.

فرآیند توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون از فردا - دوشنبه ۱۳ مردادماه - در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود و تا جمعه ۱۷ مردادماه ادامه دارد.

تمام داوطلبانی که برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند موظف هستند از سه شنبه ۱۴ مردادماه با مراجعه به سایت salamat.gov.ir نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری و دریافت کد پیگیری اقدام کنند



زرین‌آمیزی:
کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۹۹ از فردا، سیزدهم مردادماه توزیع می‌شود
کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۹۹ از فردا، سیزدهم مردادماه توزیع می‌شود
سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای درباره توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و روز‌های برگزاری این آزمون توضیح داد.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ، اعلام کرد: آزمون کارشناسی ارشد در نوبت صبح روز‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

زرین‌آمیزی با بیان اینکه کارت ورود به جلسه داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ از فردا، سیزدهم مردادماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد، عنوان کرد: داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

به گفته وی، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است؛ لذا داوطلبان بایستی شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در رشته امتحانی دوم (رشته شناور) نیز بوده‌اند، می‌بایست کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از درگاه این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه نمایند. زمان برگزاری آزمون رشته‌های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح روز شنبه هجدهم مردادماه است.
کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۹۹ از فردا، سیزدهم مردادماه توزیع می‌شود
آغاز توزیع کارت کنکور ارشد از امروز/افزایش ۶۴ هزار نفری داوطلبان کنکور

سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور از توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ از فردا، دوشنبه ۱۳ مرداد ماه خبر داد.

 زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران ، درباره زمان توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد، گفت: توزیع کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از فردا، دوشنبه ۱۳ مرداد ماه آغاز و ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه به پایان می‌رسد.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: بر اساس آخرین تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا کنکور کارشناسی ارشد در نوبت صبح روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه (۱۶، ۱۷، ۱۸ مرداد) برگزار می‌شود.

او در ادامه بیان کرد: کنکور کارشناسی ارشد در رشته‌های شناور روز شنبه ۱۸ مرداد ماه برگزار می‌شود داوطلبانی که متقاضی شرکت در این رشته‌ها هستند باید کارت ورود به جلسه برای آن دریافت کنند.

زرین آمیزی افزود: برای رفاه حال داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد داوطلبانی که مبتلا به کرونا هستند با هماهنگی وزارت بهداشت در بیمارستان‌های تعیین شده در شهر محل آزمون داوطلب سر جلسه حاضر می‌شوند.


سخنگوی سازمان سنجش تاکید کرد: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه می‌توانند از چهار روش جستجو بر اساس شماره پرونده و سریال ثبت نامی، جستجو بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری، جستجو بر اساس شماره پرونده و کد ملی، جستجو بر اساس شماره پرونده و شماره داوطلبی می‌توانند از کارت ورود به جلسه پرینت تهیه کنند.

او یادآوری کرد: داوطلبان برای ورود به محل برگزاری آزمون باید علاوه بر همراه داشتن کارت ورود به جلسه، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار نیز به همراه داشته باشند.

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه افزود: داوطلبان در صورت مشاهده هر گونه نقص در اطلاعات ثبت نامی می‌توانند طی روز‌های سه شنبه ۱۴ مرداد و چهارشنبه ۱۵ مرداد به باجه‌های رفع نقص مراجعه کرده و نسبت به اصلاح اطلاعات ثبت شده اقدام کنند.

او در پایان گفت: سازمان سنجش آموزش کشور  به منظور فراهم کردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند و همچنین رفاه حال داوطلبانی که به این ویروس مبتلا نیستند مقرر کرده است که داوطلبان کارشناسی ارشد کرونایی در مکانی جدا از سایر داوطلبان در کنکور شرکت کنند.



کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۹۹ از فردا، سیزدهم مردادماه توزیع می‌شود

سوالات متداول آزمون کارشناسی ارشد

آیا زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد یکی است ؟

بله ، کنکور کارشناسی ارشد 99 به صورت جامع و یکپارچه برای کلیه داوطلبان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد برگزار می شود


آیا امکان شرکت در دو کد رشته امتحانی کنکور کارشناسی ارشد وجود دارد ؟

بله ، داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 می توانند دو کد رشته امتحانی اصلی و شناور انتخاب کرده و در آزمون مربوطه شرکت نمایند .


کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 چه زمانی منتشر می شود ؟

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد معمولا 3 تا 5 روز قبل از زمان برگزاری آزمون منتشر می شود .


ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد چه زمانی آغاز می شود؟
داوطلبان می توانند از روز 16 آذر ماه لغایت 25 آذر ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.



ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد آزاد چه زمانی انجام می شود؟
از آن جا که آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد با هم ادغام شده و ثبت نام مجزایی برای آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد انجام نمی گیرد ، 16 آذر ماه تا 25 آذر ماه مهلت ثبت نام برای همه داوطلبان در نظر گرفته می شود


آیا امکان ثبت نام در رشته ای غیر از گرایش های مدرک کارشناسی وجود دارد؟
بله این امکان وجود دارد. همچنین تمامی داوطلبان می توانند در آزمون یک رشته اصلی و یک رشته شناور شرکت کنند که جهت اطلاع از رشته های اصلی و شناور باید به دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد مراجعه کرد.



تاریخ کنکور ارشد ۹۹ مشخص شده است؟
بله، زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۹ اوایل فروردین ماه سال آینده خواهد بود.


زمان ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۹ دانشگاه آزاد کی است؟
با توجه به ادغام کنکور ارشد سراسری و آزاد، ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۹ دانشگاه آزاد همزمان با سراسری است.


چگونه برای کنکور ارشد ۹۹ ثبت نام کنم؟
نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد ۹۹ در همین مطلب توضیح داده شده است.


آیا تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ تنها مختص دانشگاه سراسری است؟
خیر، با توجه به ادغام کنکور ارشد سراسری و آزاد، تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ برای داوطلبان هر دو دانشگاه سراسری و آزاد است.


آیا در مهلت مجدد ثبت نام ارشد ۹۹ می توان تغییر رشته داد؟
بله، عموما امکان تغییر رشته در فرصت مجدد ثبت نام کنکور ارشد وجود دارد.


آیا می توان معدل را در فرصت مجدد ثبت نام ارشد ۱۳۹۹ تغییر داد؟
بله، امکان ویرایش معدل هم در مهلت تمدیدشده ثبت نام ارشد و هم در زمان انتشار کارت کنکور وجود دارد.


آیا ستاد مبارزه با کرونا، زمان جدید کنکور ارشد ۹۹ را اعلام کرده است؟
خیر هنوز اعلام نشده است. به محض بدست اوردن خبر موثق در سایت مسترتست اطلاع رسانی خواهیم کرد


زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد آزاد ۹۹ چه زمانی است؟
کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ سراسری و آزاد به صورت یکپارچه برگزار می‌شود. بنابراین زمان کنکور ارشد آزاد همان زمان کنکور ارشد سراسری است.


زمان دقیق برگزاری کنکور ارشد ۹۹ رشته من کی است؟
زمان دقیق کنکور ارشد هر رشته در کارت شرکت در جلسه آزمون مشخص می‌شود.


کارت کنکور ارشد ۹۹ کی منتشر می‌شود؟
کارت آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ چند روز پیش از آزمون منتشر می‌شود.


آزمون کارشناسی ارشد کی برگزار میشه ؟

طبق اطلاعیه سازمان سنجش ، کنکور کارشناسی ارشد تو اوایل اردیبهشت ماه برگزار میشه که با خوندن این مقاله می تونین از زمان دقیق برگزاری آزمون ارشد مطلع بشین


زمان برگزاری کنکور ارشد دانشگاه آزاد چه تاریخیه ؟

به خاطر ادغام آزمون ارشد سراسری و آزاد ، متقاضیای دانشگاه آزاد هم می تونن تو زمان برگزاری کنکور ارشد سر جلسه آزمون حاضر بشن که تو این مقاله در مورد زمان برگزاری کنکور ارشد توضیح دادیم .


زمان و حوزه برگزاری آزمون ارشد کجا نوشته میشه ؟

داوطلبا می تونن با دریافت کارت ورود به جلسه که چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون ارشد منتشر میشه ، از زمان و حوزه کنکور ارشد مطلع بشن که تو این مقاله در مورد زمان برگزاری آزمون ارشد توضیح دادیم .



✔️ آیا زمان نهایی آزمون دکتری 99 اعلام شده است؟
با توجه به شیوع کرونا در تیرماه، زمان آزمون دکتری به مردادماه تغییر کرده است.



✔️ ثبت نام کنکور دکتری 1400 از چه زمانی آغاز می شود؟
تاریخ ثبت نام آزمون دکتری 1400 احتمالا از آذر ماه آغاز خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مطلب ثبت نام آزمون دکتری مراجعه نمایید


✔️ من درمورد آزمون دکتری 99 سوال دارم. آیا امکان مشاوره رایگان هست؟
بله داوطلبان هر سوالی که در خصوص آزمون دکتری دارند می توانند در بخش نظرات صفحه مشاوره دکتری بیان کنند تا مشاوران ما به سوالتشان پاسخ دهند.


زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 از چه طریقی به اطلاع داوطلبان می رسد ؟

سازمان سنجش جدول زمان بندی این آزمون را در سایت خود منتشر می کند که به محض اعلام زمان دقیق مقاله بروزرسانی خواهد شد


ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 در چه سایتی انجام می شود ؟

متقاضیان شرکت در این آزمون باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند که مراحل اجرایی این فرایند در متن مقاله قرار داده شده است .


سازمان سنجش برای داوطلبان جامانده از ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 فرصت مجزایی در نظر می گیرد ؟

علاوه بر تمدید مهلت ثبت نام بازه زمانی جداگانه ای تحت عنوان مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد نیز در نظر گرفته می شود که در متن مقاله شرح داده شده است .

0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید