اتحاد چند میلیاردی نستله با استارباکس
Nestle to pay 7.15bn dollar to sell Starbucks products 
شرکت‌های نستله و استارباکس برای تحکیم امپراطوری‌های قهوه، با مهم متحد می‌شوند.

به گزارش مجله اینترنتی دیپروتد ، نستله به استارباکس ۷.۱۵ میلیارد دلار برای حق فروش محصولات قهوه استارباکس در کانال‌های خدمات و خرده فروشی خود پرداخت خواهد کرد. نستله از برند استارباکس در سیستم‌های نسپرسو و دولچه گوستو در سال آینده استفاده خواهد کرد.

این قرارداد نخستین همکاری نستله با یک رقیب بزرگ در فروش قهوه است. نستله انتظار دارد این قرارداد تاثیر مثبتی در درآمدها و اهداف رشد این شرکت از سال ۲۰۱۹ داشته باشد. این کسب و کار فروش سالانه دو میلیارد دلار دارد. استارباکس اعلام کرده از درآمد حاصله برای تسریع بازخرید سهام استفاده خواهد کرد.

این همبستگی منعکس کننده تلاش‌های نستله برای جذب مشتریان آمریکایی است. استارباکس اعلام کرده نستله حق فروش محصولات قهوه بسته‌ بندی شده تحت برندهای "بست کافی سیاتل"، "استارباکس VIA" و "تورفازیونه ایتالیا" را دریافت خواهد کرد. این قرارداد همچنین شامل برند چای "تی وانا" می‌شود با این حال شامل محصولات فوری و فروش در داخل کافی شاپ‌های استارباکس نمی‌شود.

مارک اشنایدر، مدیرعامل نستله در بیانیه ای اظهار کرد: با استارباکس، نسکافه و نسپرسو ما سه برند نمادین در دنیای قهوه را گرد هم می‌آوریم. این قرارداد بزرگترین قرارداد نستله از زمانی است که اشنایدر مدیریت این شرکت را بدست گرفت.

حدود ۵۰۰ کارمند استارباکس به نستله ملحق می‌شوند. این قرارداد باید مورد تایید رگولاتوری قرار گیرد و انتظار می‌رود تا پایان امسال نهایی شود.

طبق اعلام یورومونیتور، در حالی که استارباکس در بازار قهوه ۱۳.۸ میلیارد دلاری آمریکا شماره یک است، نسکافه و نسپرسو در سطح جهانی برتری دارند. اسکات ماو، مدیرمالی استارباکس در کنفرانس مطبوعاتی در ژانویه اظهار کرده بود: استارباکس در حال بررسی یکپارچه کردن هر یک از کسب و کارهای خود و تمرکز به کسب و کارهایی است که بیشترین فروش و سود را به همراه دارند.
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید