وضعیت اشتغال و دستمزد در فنلاند

فنلاند از نظر سهم درآمد سرانه در تولید ناخالص داخلی در رتبه 14 جهانی قرار دارد و کشوری است با حقوق ماهیانه بسیار بالا برای شهروندان که بیشترین مالیات را نیز در اروپا اتباع این کشور می‌پردازند . هزینه زندگی در شهرهای فنلاند نسبتا بالا و متفاوت است .نرخ بیکاری در فنلاند بر اساس آمار ارائه شده در دسامبر 2018 به میزان 5.4 درصد به نسبت سال گذشته که ...

بازاریابی مستقیم کالا و خدمات در فنلاند

در این بخش به موضوع بازاریابی مستقیم جهت عرضه کالا و خدمات در فنلاند و کانال های موجود برای بازاریابی می‌پردازیم. متداول ترین کانال های بازاریابی مستقیم در فنلاند عبارتند از:•ارسال ایمیل (ایمیل های فله ای و بدون مخاطب و ایمیل های آدرس دار و با مخاطب)؛•بازاریابی تلفنی؛•بازاریابی و فروش کالا به صورت چهره به چهره؛•بازاریابی اینترنتی؛•تبلیغات پاسخ ...

پنج راه برای آماده کردن طرح کسب‌وکار برای رکود اقتصادی

اگرچه سرعت بهبود اقتصادی از سال ۲۰۰۸ موضوعی است که با بحث‌های داغی همراه بوده، واقعیت این است که ایالات‌متحده آمریکا به‌وضوح طی شش سال گذشته در مسیر رشد قرار داشته است. میزان بیکاری، از ۱۰ درصد در سال ۲۰۰۹، که رقم بالایی است، به ۵/۹ درصد کاهش داشته است، GDP منفی، مثبت شده است و در سال ۲۰۱۴ به ۳/۵ درصد رسیده است و بازار سهام ایالات‌متحده همواره ...

11 نکته حیاتی درباره تبلیغات اثربخش

صاحبان کسب وکارها باید شیوه نوشتن تبلیغات اثربخش را بدانند. همه محصولات و کسب وکارهای گوناگون به تبلیغات و چاشنی های فروش نیازمند هستند، اما متأسفانه معمولا با انبوهی از تبلیغات روبه رو هستیم که نه تنها اثربخش نیستند، بلکه به شدت مسخره و گاهی اعصاب خردکن نیز هستند.این تبلیغات بد به ضرر محصول تمام می شوند. برای تولید تبلیغات اثربخش باید مخاطب را ...

18 شیوه تبلیغاتی موثر

آزمون، تنها راهی است که از طریق آن می توانید متوجه موثر بودن تبلیغات خود شوید و اطمینان یابید بهترین واکنش ممکن را دریافت خواهید کرد. درمورد چگونگی تاثیر این امر در خلق تبلیغات موثر، بیشتر بدانید.احتمال اینکه فرمول تبلیغاتی ایده آلی را کشف کنید که از ابتدا طبق انتظار شما عمل کند، بسیار کم است. بدون آزمون، نمی توان با اطمینان گفت روی چه روشی باید ...

5 راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی

چگونه در شبکه های اجتماعی تبلیغات تاثیرگذار انجام دهیم؟ 5 راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی آیا شما مایل به خلق تبلیغات تاثیرگذارتری در شبکه های اجتماعی هستید؟ یا شاید در مورد شیوه های اقناع آگهی های آنلاین پرسش های فراوانی دارید؟در این مقاله شما 5 توصیه اصلی و کاربردی پیرامون نحوه نگارش تبلیغات موثر در شبکه های اجتماعی را مطالعه ...

طراحی شعار برند

شعار برند با اهدافی درونی در ذهن طراحی می شود. شعار برند ترجمانی بیرونی است که به گونه ای خلاقانه در تلاش است تا توجه مصرف کننده را به خود جلب کند. گرچه شعار درونی برند نایک «عملکرد ورزشی معتبر» بود، اما برای شعار عمومی اش از «فقط به آن عمل کن» استفاده می کند.به طور معمول شعار برند به این منظور طراحی می شود که توجه مصرف کننده را به نقاط تمایز ...

بررسی شعار تبلیغاتی برندهای مشهور دنیا

بایدها و نبایدهای شعار تبلیغاتی/ بررسی شعار تبلیغاتی برندهای مشهور دنیا «احمق، آن را ساده نگه دار». شاید تعجب کنید که یک مقاله این گونه آغاز شود. با این حال ما قصد توهین به شما را نداریم. این جمله در حقیقت نوعی شعار مشهور در زمینه برندسازی و تعیین شعارهای تبلیغاتی است. به طور معمول شعار برند باید کوتاه و در عین حال جذاب باشد. بی تردید رعایت اختصار ...

تأثیر اینستاگرام در تبلیغات و بازاریابی

اینستاگرام، یکی از پرکاربردترین و قدرتمند ترین شبکه های اجتماعی برای معرفی کالاهای صنایع گوناگون در سراسر دنیا است، البته شایان ذکر است که وسیله مناسبی برای برندسازی بر پایه تبلیغات نیست. به طور کلی تبلیغات در اینستاگرام یکی از بهترین شیوه های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی است و این نوع تبلیغات برای کلیه صنایع بسیار مهم و با اهمیت است. سعی کنید ...

با ۵ دلیل افول استارت آپهای فناوری آشنا شوید

یک کارشناس بازاریابی گفت: بسیاری از کسب و کارهای نوپای فناوری در سال ۱۳۹۷ به دلیل بی ثباتی وضعیت اقتصادی، دچار افول و ورشکستگی شدند.به گزارش خبرنگار مهر، منصور کیارش* در یادداشتی با بیان اینکه بسیاری از کسب و کارهای نوپا در سال ۱۳۹۷ به دلیل بی ثباتی وضعیت اقتصادی، دچار افول شدند و ورشکستگی آنها قابل پیش بینی بود، در مورد دلایل این افول توضیح ...
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید