استراتژی کسب و کار
1 کاربر محور:
ایده پشت Grammarly خیلی ناب نیست، خیلی اپ های دیگر هم در همین حوزه کار می کنند . گوگل و ماکروسافت بزرگترین برند هایی هستند که دقیقا در زمینه چک کردن لغت و گرامر کار می کنند . اما قبل از Grammarly ، بقیه اپ ها برای شناسایی و تصحیح اشتباهات قابل اعتماد نبودند. بنابراین Grammarly تصمیم گرفت که این مشکل را رفع کند و هم چنین آپشنی را به کاربر بدهد که وی تعیین کند این تصحیح از نظر او اعتبار دارد یا خیر. همین گرفتن مداوم بازخورد از کاربر، باعث شد که شرکت دانش خودش را برای قوانین گرامری تقویت کند تا جایی که به پیشرفته ترین grammar checker دنیا تبدیل شد.

2 شخصی سازی:
شخصی سازی یکی از راهبرد های کسب و کار این اپ است. این اپ با توجه به استایل نگارش کاربر به وی پیشنهاد میدهد که چطور متن را بهتر بنویسد و همین طور پیشرفت کاربر را در طول زمان بررسی می کند و نقاط قوت وی را تعیین و درنهایت عملکرد کاربر را با بقیه مقایسه می کند .

3 مدل Freemium
در شش سال اول این اپ، بصورت subscription کار می کرد بعد از سال 2015 که تعداد کاربرها افزایش یافت به سمت مدل Freemium تغییر جهت داد. امروزه کاربر می تواند انتخاب کند که بصورت رایگان استفاده کند و یا اینکه با پرداخت ماهانه 12 دلار از بقیه خدمات هم استفاده کند.

4 ادغام پذیری با بقیه سرویس ها:
این شرکت برای اینکه کاربر استفاده اسان تری را داشته باشد، قابلیت ادغام این محصول با Chrome, Firefox, Safari، ماکروسافت افیس، ویندوز و مک بوجود اورد. خود Chrome به تنهایی ده میلیون کاربر را توانست جذب کند.
0
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید