اینستاگرام شبکه‌ای محبوب برای اینفلوئنسر مارکتینگ
اینستاگرام شبکه‌ای محبوب برای اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار در دنیا و به خصوص در ایران است. با اینکه فیسبوک و توییتر در دنیا از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند اما این قضیه در ایران متفاوت است و دلیل آن هم مسدود بودن این دو شبکه اجتماعی است. اگر این موضوع را در نظر بگیریم ، متوجه می‌شویم که اینستاگرام شبکه‌ای محبوب برای اینفلوئنسر مارکتینگ در کشور است. اگر به این نکته توجه کنیم ، از ارزش تبلیغ در اینستاگرام آگاه می‌شویم.
راز شهرت اینفلوئنسرها در اینستاگرام چیست؟

کاربران تا قبل از گسترش شبکه‌های اجتماعی ، جایی را برای معرفی خود نداشتند و تلویزیون بستری برای معرفی هنرمندان ، ورزشکاران و افراد شناخته شده بود و به سختی امکان مطرح شدن از این طریق برای افراد جامعه وجود داشت. اینستاگرام شبکه اجتماعی بر پایه اشتراک‌گذاری عکس است. این موضوع بستری را برای کاربران فراهم کرده تا از زندگی روزمره و دغدغه‌های‌شان ، هنر و تخصص خود در زمینه‌های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، ورزشی و … عکس تهیه کرده و برای مخاطبان‌شان به اشتراک بگذارند و از این طریق در دنیای مجازی به شهرت و محبوبیت برسند.
نمایش هنر برندینگ با اینفلوئنسرهای اینستاگرام

این کاربران تاثیر زیادی را روی مخاطبان خود می‌گذارند. مخاطبان آن‌ها ، روند زندگی آن ها ، دغدغه‌هایشان و کارهایی که انجام می‌دهند را دنبال می‌کنند و از آن‌‎ها باخبر هستند. این کاربران به دلیل تاثیرگذاری که روی مخاطبان‌شان دارند می‌توانند جریان فکری جدیدی در زمینه‌های مختلف ایجاد کنند و مخاطبانشان را به سمتی که می‌خواهند سوق دهند. البته باید توجه داشته باشید مخاطبان آن‌ها افرادی باهوشی هستند و اگر متوجه سواستفاده از آن‌ها در هر موقعیتی بشوند ، این اینفلوئنسرها را ترک می‌کنند. پس اینفلوئنسرها دقت زیادی برای گذاشتن پست‌های‌شان به خرج می‌دهند و برندها هم باید به این نکته توجه بیشتری داشته باشند و تا حد ممکن تبلیغات خود را به صورت زیرکانه ، غیرمستقیم و البته خلاقانه انجام دهند.
اینستاگرام بهترین پلتفرم تبلیغات با اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام آسان ، کم خرج و یک راه فوق‌العاده تاثیرگذار برای رشد برندتان در این شبکه اجتماعی است. شما می‌توانید با استفاده از روشی خلاقانه ، آگاهی از برندتان و دنبال‌کنندگان خود را به سرعت گسترش دهید. با اینفلوئنسر مارکتینگ فروش بزرگی را در اینستاگرام خواهید داشت. اینستاگرام یکی از بهترین پلتفرم‌ها در میان شبکه‌های اجتماعی برای برندها است که با مخاطبانی که با اینفلوئنسرها در ارتباط هستند ، می‌توانند به سرعت مشتری‌های زیادی به دست بیاورند.
وقت آن است که درباره بازاریابی دهان به دهان و ارتباط آن با اینفلوئنسر مارکتینگ بیشتر بدانیم. در اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام ، چنکا بهترین پلتفرمی در این زمینه است که ارتباطی با اعتماد و جاری را میان برند و اینفلوئنسر ایجاد می‌کند و اکنون قصد دارد تا درباره نحوه فعالیت با اینفلوئنسر مارکتینگ و کسب درآمد از اینستاگرام با شما عزیزان صحبت کند.
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید