چک‌لیستی ۱۲ مرحله‌ای برای بررسی اینفلوئنسرها
چک‌لیستی ۱۲ مرحله‌ای برای بررسی اینفلوئنسرها جان هیوستون، کارگردان افسانه‌ای هالیوود علاقه داشت بگوید که او بازیگران را کارگردانی و هدایت نمی‌کند بلکه انتخابشان می‌کند. او بازیگران را به این علت که برای نقشی خاص مناسب هستند، انتخاب می‌کرد و همین قضاوت به تنهایی حداکثر کاری بود که در زمینه هدایت آن‌ها برای بازی انجام می‌داد.

شما می‌توانید همین رویکرد را در زمینه همکاری برند خود با اینفلوئنسرها اتخاذ کنید. قسمت عمده کار پیدا کردن و بررسی دقیق اینفلوئنسرهای مناسب است. لورن مک‌گراث، رئیس بخش استعدادیابی شرکت لیپ تیلور که اخیراً کتاب راهنمای بازاریابی اینفلوئنسرها را نوشته، فهرست مختصری از سنجه‌های اصلی فراهم کرده که هنگام بررسی اینفلوئنسرها باید در نظر گرفت. ما این لیست را اینجا با شما به اشتراک می‌گذاریم تا کمک کنیم در زمینه انتخاب افراد تصمیم‌هایی به سبک هیوستن بگیرید.

نرخ اشتیاق کاربرها: میانگین لایک‌ها و نظرات اینفلوئنسر به نسبت مخاطبان آن‌ها چقدر است؟

شدت حرکت: آیا تعداد مخاطبین آن اینفلوئنسر، ماه به ماه در حال رشد است؟ آیا یا کاهش‌ چشم‌گیری در دسترسی و تعامل وجود دارد؟

گرایش: اینفلوئنسر موردنظر در مورد محتوای خود چگونه نظراتی دریافت می‌کند؟ آیا او با دنبال‌کننده‌های خود رابطه دو سویه برقرار می‌کند؟

قلمرو نفوذ: چه مقدار از مخاطبان یک اینفلوئنسر متشکل از اینفلوئنسرهای دیگر است؟

کیفیت و ریتم محتوا: آن اینفلوئنسر هر چند وقت یکبار محتوای جدید منتشر می‌کند؟ کیفیت تصاویر و نوشته‌های او چگونه است؟

جمعیت‌شناسی مخاطبان: چه مقدار از مخاطبان اینفلوئنسر با مخاطب هدف برند همخوانی دارد؟

سبک و لحن: آیا لحن و رابطه اینفلوئنسر با دنبال‌کننده‌هایش با آنچه دلخواه برند است، همخوانی دارد؟

اشباع شراکت با برندها: آیا این اینفلوئنسر پیش از این با برندهای دیگر در همین زمینه مشارکت کرده است؟

مرتبط بودن: آیا فعالیت‌های آن اینفلوئنسر ارتباطی با برند یا محصول شما دارند؟  آیا در زمینه مشابهی که برای مخاطب هدف شما اهمیت دارد، دارای صلاحیت است؟

رونق: آیا آن اینفلوئنسر پروژه‌های مرتبطی در دست انجام دارد؟ آیا در هیاهوی موجود یا فزاینده‌ی پیرامون اینفلوئنسر ، فرصت‌های مشابهی وجود دارد که بتوان آن را تبدیل به سرمایه کرد؟

سهولت همکاری: آیا همکاری با این اینفلوئنسر در گذشته دشوار بوده است؟

قیمت‌گذاری: این اینفلوئنسر (یا نماینده او) در مقایسه با دیگر افراد حاضر در بازار چه بهایی برای خود در نظر می‌گیرد؟

متخصصین ارتباطات در شرکت‌های بسیاری مثل Cisco، Adobe، SAP، Ketchum راهبردها و تاکتیکهای بازاریابی اینفلوئنسر خود را در راهنمای بازاریابی اینفلوئنسر PR News به اشتراک می‌گذارند.

0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید