عضو ضعیف

یک عضو ضعیف می تواند عملکرد تمام سیستم را تحت الشعاع قرار دهد قسمت ضعیف سیستم را شناسایی و آن را تقویت نمایید... ...

راه توسعه فروش

یکی از موثرترین راه های توسعه فروش، توصیه ها و معرفی هایی است که از سوی مشتریان دیگر صورت می گیرد. تحقیقات نشان داده است، اگر بدون معرفی و رابط با سوژه ها تماس بگیرید تنها ۲ درصد امکان صحبت کردن با آنها وجود خواهد داشت. اگر ارجاع داده شوید، شانس شما تا ۲۰ درصد افزایش می یابد و در صورتی که توصیه شوید احتمال موفقیت تا ۶۰ درصد افزایش می یابد. ...

⁣پنج اشتباه در برندسازی استارت‌آپ‌ها

۱- عدم تعیین بازار هدف ⁣۲- دست‌کم گرفتن ارزش کارکنان ⁣۳- شبیه بقیه بودن ⁣۴- انحراف از برند ⁣۵- اشتباهات قابل رویت در رسانه‌های اجتماعی ...

شعار تبلیغاتی چیست؟

در کسب وکار یک شعار یا برچسب تبلیغاتی عبارت است از «یک شبه جمله یا مجموعه ای از کلمات که به شیوه ای ویژه ترکیب شده اند تا هویت کالا و شرکتی را مشخص سازند». این تعریف باتوجه به توضیح دانشنامه کوچک سایت Entrepreneur ارائه شده است. ...

تفاوت اوراق قرضه و اوراق مشارکت

تامین مالی یا فاینانس ، یعنی تهیه منابع مالی و وجوه برای ادامه فعالیت شرکت و ایجاد و راه اندازی طرح های توسعه و درآمدزای این واحدهای اقتصادی .تامین مالی عمدتا از طریق انتشار سهام ، فروش اوراق قرضه و وام و اعتبار صورت می گیرد. ...

Pivot چیست؟

یکی از واژه های پرکاربرد در کسب و کار واژه Pivot هست.Pivot در لغت به معنای چرخش و در مفهوم به معنای بازگشت و تغییر زاویه از مسیر در پیش رو را شامل می شود.همانند تمامی کارهای خرد و کلانی که در زندگی انجام میدهیم، هر گاه احساس این را داشتیم که مسیری که در پیش رو گرفته ایم دچار اشکالاتی می باشد، به منظور رسیدن به اهداف و یا حتی نتیجه بهتر هشیارانه ...

ازدواج

زناشویی یا پیوند زناشویی پیوندی آیینی‌است که طی احکام یا رسومی خاص بین زن و مرد در مذاهب و کشورهای مختلف برقرار می‌شود تا به تشکیل خانواده منجر گردد و می‌تواند منجر به زایش فرزند شود. ...

تفاوت FS و BP در چیست؟

بعضی از کارآفرینان به درستی نمیدانند برای ارتباط برقرار کردن با شرکا، سرمایه گذاران، وام دهندگان، حامیان و خریداران بالقوه ایده های خود، نیاز به طرح توجیهی دارند یا طرح کسب و کار؟! ...

کارت امتیازی متوزان چیست

کارت امتیازی متوازن (Balanced Scorecard) یک سیستم مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی است که به طور وسیعی در کسب‌و‌کار، صنعت، دولت و سازمان‌های غیرانتفاعی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا فعالیت‌های کسب‌و‌کار را به فراخور چشم‌انداز و راهبرد سازمان متناسب سازد، ارتباطات داخلی و خارجی را بهبود بخشد و بر عملکرد سازمان در قبال اهداف راهبردی نظارت کند. ...
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید